Followers

Tuesday 24 April 2012

Vote saya untuk Malaysia International Tourism Bloggers Awards

Baru-baru ini saya ternampak di Facebook seorang blogger iaitu yanmieonline.com yang join contest Malaysia International Tourism Bloggers Conference & Awards. So saya pun teringin la juga nak join sebab kebetulan saya ada  blog Tourism.

So saya nak minta tolong jasa baik pembaca blog ini untuk vote saya dalam kategori:

1. Malaysia International Tourism Destination Blog
2. Malaysia International Tourism Blog of the Year

Cara vote senang je:


2. Anda perlu login melalui akaun facebook seperti gambar kat bawah:


3. Then...klik to "GO TO APPS" dan klik "ALLOW"

4. Klik kategori Tourism Destination Blog

5. Vote ohdestinasiku.blogspot.com seperti di bawah:


6. Klik kategori Tourism Blog of the Year

7.  Vote ohdestinasiku.blogspot.com

Senang kan? tak susah mana pun, terima kasih pada rakan-rakan yang sudi mengundi. Undian akan berakhir pada 1 Mei 2012.

Jika anda sudi boleh "LIKE" atau "SHARE" kepada rakan anda di Facebook.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...